Visszaküldése



 

  • · A webáruházunkban megvásárolt vissyaküldheti. Erre a csomag kézhezvételétől számított 30 naptári nap áll a rendelkezésére.
  • · Nem szükséges megadni a csere vagy a visszaküldés okát, ha az áru változatlan állapotban kerül visszajuttatásra, eltekintve a rendeltetésserü használatból adódó változásoktól.
  • · A speciális megrendelés alapján előkészített és gyártott termékek nem cserélhetők vagy visszaküldhetők.
  • · Nem biztosítjuk a termékcsere lehetőségét- a terméket vissza lehet küldeni és új rendelést leadni.-ez az egyetlen módja.

Az eljárás folyamata:

1. Töltse ki a csomagban kapott formanyomtatványt, vagy töltse le innen:

Kattintson ide visszaküldés űrlap letöltéséhez

2. Küldje vissza az árut sértetlenül, a számlával és a kitöltött űrlappal együtt. Az árut a vásárló saját költségén küldi vissza, vagy személyesen is átadhatja. Nem veszünk át olyan árut, melyért az átvétel során kell fizetni!

Paxy (etuo.hu)
9012 Györ
Koronczói út 01628/9 hrsz. (DPD DEPO)

3. Az áru kézhezvételétől számított 14 napon belül - leggyakrabban 2-5 munkanapon belül - visszatérítjük a pénzt.


 

Reklamációk



 

  • · Ha használat során kiderül, hogy az áru nem működik megfelelően, sérült, vagy meghibásodott, ez panasz tárgyát képezheti.
  • · Minden általunk értékesített termék garancia alatt áll, és a vásárlónak jogában áll a hibás termékek cseréjére vagy visszaküldésére.
  • · Fontos kiemelni, hogy a garancia nem vonatkozik az ütés vagy esés során keletkezett mechanikai sérülésekre vagy károsodásra.

A reklamációs folyamat:

1. Kérjük pontosan töltse ki a csomagban kapott formanyomtatványt, vagy töltse le innen:

Kattintson ide a reklamációs űrlap letöltéséhez

2. Küldje vissza az árut, a számlával és a kitöltött űrlappal együtt az üzletünk címére. Nem veszünk át olyan árut, melyért az átvétel során kell fizetni!

Paxy (etuo.hu)
9012 Györ
Koronczói út 01628/9 hrsz. (DPD DEPO)

3. Az áru kézhezvételétől számított 14 napon belül - leggyakrabban 2-5 munkanapon belül - válaszolunk a panaszra.

Amennyiben az ügyfél vádat szeretne emelni a panaszok kezelésével kapcsolatban, lehetősége van a bíróságon kívüli vitarendezési módszerek alkalmazására. Az adásvételi szerződésből eredő vitákat a Fogyasztóvédelem segítségével lehet intézni, a mediációs kérelem kitöltésének napján érvényben lévő szabályzata szerint.