36-1-800-1910 Hé-Pé 8:00-16:00
 
 
KEDVENCEK
 
kosár

BlackBerry kijelzővédő fólia, edzett üveg

FILTEREK
előadás
MUTASD AZ OLDALON
előadás
Csak raktáron
Mutasd
Sale
 
BlackBerry Motion - kijelzővédő fólia

BlackBerry Motion - kijelzővédő fólia

390 Ft
790 Ft
/ raktáron

 

 
Sale
 
Blackberry Leap - kijelzővédő fólia

Blackberry Leap - kijelzővédő fólia

390 Ft
790 Ft
/ raktáron

Képernyővédő fólia és üvegfólia BlackBerry okostelefonokra

Üvegfóliát, képernyővédő fóliát keresel, hogy megvédd a BlackBerry telefonod kijelzőjét? Webshopunkban a BlackBerry telefonok számára a képernyővédő fóliák és üvegfóliák széles választékából szemezgethetsz, hogy garantáltan megtaláld a te készülékedre illeszkedő fóliát. Ez kiemelten fontos, hiszen a telefon legsérülékenyebb része a kijelzője. Egy pár ezer forintos üvegfólia jelentősen megnöveli az ellenálló képességét, és ezáltal az élettartamát is. A nálunk vásárolt strapabíró üvegfólia egyértelműen az adott BlackBerry modellhez tökéletesen illeszkedik, mert mindig a megfelelő telefon modellhez gyártják. Az ok egyszerű: minden készüléktípus kijelzője kicsit más, mint a többi modellé, ezért az olyan részek, mint a szelfi kamera, a hangszóró, a fényerő-mérő vagy helyet kapnak, vagy nem, ha pedig helyet kapnak, jellemzően máshova kerülnek. Ezért ha nem az adott modellhez veszel kijelzővédő fóliát, azt kockáztatod, hogy olyan területet is lefed – vagy szabadon hagy -, amit nem kéne.

Miért védd meg a BlackBerry telefonod képernyőjét védőfóliával vagy üvegfóliával?

A képernyő a legsérülékenyebb része a készüléknek. Érthető tehát, hogy gondoskodunk a védelméről. Így van ez a BlackBerry esetében is, mert hiába a fizikai billentyűzet, az okostelefonok nagy kijelzője mindig ki van téve az esések, odaverődések vagy éles tárgyak okozta baleseteknek. Érdemes tehát gondoskodnod a BlackBerry telefonod kijelzőjének védelméről, hogy éveken át használhasd sérülésmentesen az egyébként igencsak strapabíró készülékedet!

Ismerd meg a BlackBerry telefonmárkát

A BlackBerry 1999-ben lépett piacra és a kanadai cég az első perctől kezdve komoly hangsúlyt fektetett a szoftveres biztonságra. Sajnos későn vették észre a célközönség igényeiben történő változásokat, ezért a 2013-as csúcsot jelentő több mint 85 millió, BlackBerry OS-t használó készülék állományból pár év múlva már alig a harmada volt jelen a piacon. A cég ezért a saját operációs rendszere továbbfejlesztése mellett androidos készülékeket is árusítani kezdett, ám mindvégig megmaradt az ikonikussá váló fizikai billentyűzet, és a fokozott szoftveres biztonság mellett. Emiatt a mai napig sok cégvezető kedvelt márkája a BlackBerry.